torsdag 18. desember 2014

Ny hylle på kjøkkenet

 

 

 

Vi har byttet ut tallerkenhylla fra ikea med nye hyller på kjøkkenet. Vi har brukt hobbyplater ferdigkjøpte knekter og malt det hele i samme blåffarge som veggen. Jeg syns tømmerveggen kom bedre fram.

IMG_2067 (533x800)

   IMG_1802 (930x1024)[4]    IMG_2065 (622x800)

Førbilde til venstre og etterbilde til høyre.

IMG_2072 (800x532)

Lykken er en ryddig kjøkkenbenk

 

IMG_2075 (579x800)

 

Tidligere i høst kom jeg over dette spiserisettet. Det er maken til et som jeg husker min bestemor hadde. Hyllen er spesiallaget til settet.

Tusen takk for fine tilbakemeldinger på reportasjen i Lev Landlig.

6 kommentarer:

  1. Ja det ble mye finere. Likte det.
    Har fortsatt ikek fått Lev landlig.
    Håper det dukekr opp i helga.
    Ønsker deg ei herlig førjulstid :)

    SvarSlett
  2. Kjøkkenet ditt er superkoselig. Og jeg er helt enig. lykken er en ryddig kjøkkenbenk.
    Sånn er det nesten aldri hos meg, men nå har jeg hatt det ryddig ei ukes tid "og gud hvor
    det er deilig!!!" He he. Greit å ha litt plass på benken i jula.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. The kitchen looks great !!!
    they have beautifully decorated !!!
    beautiful, christmas wishes angie

    SvarSlett
  4. For noen lekre detaljer på kjøkkenet og nydelig farge på veggene

    SvarSlett
  5. Det blei kjempefint, syns jeg. :) Her koser vi oss også med små forandringer til jul i dag.

    SvarSlett
  6. Det er jo veldig flott hos dere og det ble kjempe fint med de hjemmesnekrete hyllene- fint å ha de i samme farge som veggen. Nå har jeg endelig fått lest reportasjen i lev Landlig og den var virkelig flott- dere er super flinke :) helt nydelig er det hos dere.

    Ønsker deg og dine en riktig God Jul- kos deg :)

    Juleklemmer fra Monica

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.