søndag 21. juni 2015

Ferieklar

 

 

 

Pga skole og sommerjobbing er det nå 4 år siden sist jeg hadde ferie. Det er ikke snakk  omå reise til verdens ende, men en liten rundtur med campingvogna i Norge og sverige. Vogna begynner å bli klar og huset vaskes, det er alltid godt å komme heim til reint hus. Jeg har skiftet arbeidsgiver og har derfor ikke opparbeidet meg ferie, men nå tar jeg ferie i 3 uker uten lønn likevel.

 

IMG_3666 (412x640)

 

Det skal bli godt å komme bort litt en liten stund. Planen er  noen dager med schæferhundtrening på Sølenstua sammen med andre hundevenner, så kjører vi inn i sverige, finner oss en liten småby med en liten koselig campingplass, så  blir vi der og slapper av til vi får lyst å begynne på hjemturen.

Kanskje finner jeg noen fine loppiser og / eller gårdskafèer, jeg elsker Sverige!!

Hasta la vista beibi !! God sommer og god ferie.

3 kommentarer:

  1. Riktig god ferie, og lykke til på loppejakt. (",)

    SvarSlett
  2. Ønsker dere en riktig god ferie.
    Dere trenger virkelig det nå etter flere år uten noe ferie.
    Håper dere finner fine steder og mange koselig loppis.
    Lykke til på utstilling :)

    SvarSlett
  3. Koselig :)

    Blir Sverige på oss også. Ikke her og der men på torpet til sønn og svigerdatteren min. Livet i Metbäcken :)

    God ferie :)

    God sommer klem fra Monica

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.