fredag 7. januar 2011

*

I dag er det uvær på Bjørkly. Vind og snø.
Da benytter jeg anledningen å stulle litt i
heimen på en Fridag.



I julegave fra min kjære fikk jeg er gavekort
på en interiørbutikk. Jeg er litt facinert av
slike lykter for tia. Til jul kjøpte jeg denne
på Europris.



I dag kjøpte jeg denne for gavekortet.
En noe dyrere utgave. Men jeg likte den
veldig godt. Jeg er litt redd jeg skal
få samlemani på disse her.... ;)



Sofakroken en Januardag.
Julestæsjet er definitivt borte.
Bare noen enkle lysestaker igjen.





PÅ spisestuebordet har jeg puttet
noen kongler i den ene lyslykta.
kongler egner seg veldig godt til
pynt om vinteren. Man kan nesten
putte dem i hva som helst. Alt fra
Norgesglass til glassvaser.



Den hvite damaskduken fikk bli
liggende på bordet etter jul.
Jeg arvet tre slike duker etter
min bestemor, og er veldig begeistret
for dem. Det blir litt høytid når de
kommer på bordet.



Det var enda et innlegg fra Bjørkly i dag.

Ha en god helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.