onsdag 15. februar 2012

Hva vi har i vente…

 

 

Ja, jeg vet…. Det er vinter enda. men jeg vil bare vise fram hva som skjer i hagen nå i Februar.

 

IMG_5541 (640x541)

 

Det er kommet knopper på noen trær. På syrinbusken er det kommet bitte små grønne knopper.

 

IMG_5546 (456x640) (2)

 

Men fortsatt er det altså vinter selv om ikke snøen ligger meterhøy. Brønnøysund ligger på kysten og det er mye vind her, så mye av snøen blåser bort.

 

IMG_5539 (640x427)

 

For Enyo så har både årstid og vær liten betydning. Han liker best å leke med ballen sin. Aller helst liker han at JEG leker med HAN OG ballen… Kasteleken. Jeg kaster, han henter. Han ELSKER det !

 

IMG_5544 (640x556)

 

Da ønsker jeg alle en  fortsatt strålende uke. Og hjertelig velkommen til nye følgere. Håper dere vil trives her.

Velkpmmen igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.