onsdag 6. juni 2012

Uteplassen (e)



IMG_6496

Rundt to sider av huset pluss foran inngangen, er det en terasseplatt. Den har vi beiset i år og nå har pavoliongen kommet på plass og hagemøbler er satt ut.

IMG_6492 (1280x836) (640x418)      IMG_6493 (1280x791) (640x396)

I tillegg til sittegruppen inni paviliongen har jeg laget to sittegrupper til. Og som dere ser har samlingen av tromler kommet godt i bruk. Noen av tromlene skal beises og noen skal males. Solstolene på bildet til venstre er under oppussing. Her er de vasket og pusset. Nå venter de på et strøk med grunning og et par strøk maling, så blir de bra.


IMG_6494 (1280x853) (640x427)




Inni paviliongen skimtes så vidt en lysekrone som jeg har hatt på hytta. Det er nok en råbillig utgave med “prismer” i plast, og beregnet for levende lys. Men herunder tror jeg den kan passe fint. Trenger iallefall ikke være veldig redd for den. Tips: Hvorfor ikke flytt filleryene inne, ut på terassen…


IMG_6495 (1280x853) (640x427)




Så ! – da venter vi bare på godværet…

1 kommentar:

  1. Kjempefint! Tror jeg har lik lysekrone, og hadde samme planen med min, så der har vi tenkt likt. Vi ble ferdig med terrassen igår, så jeg skal straks i gang med dekorering av paviljongen. Ser jo nå at jeg må absolutt male utmøblene hvite, dine er jo knallfine! Kos deg så håper jeg finværet dukker opp snart :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.