mandag 23. juli 2012

Sommer….??

 

 

IMG_7175 (640x632)

Lysekronen som jeg har hengt under pavilliontaket henger bare å dingler i vinden. Taket har vi måttet ta inn før det ble revet i stykker.

 

IMG_7173 (640x427)

Den nye platten har blitt lite brukt etter at den ble ferdig. Bare en kabeltrommel og en zinkbalje med noen deprimerte blomstertafser  er kommet på så langt…

 

IMG_7184 (476x640)IMG_7171 (512x640)

Resten av hagens blomsterflora har søkt tilflukt på en mindre utsatt side av huset, i ly for vinden og piskeregnet, Bare innomhus tviholder vi på sommeren med nydelige pioner fra hagen til Mr. Svigerfar, blomstret vattert teppe fra Jysk, kaffekopp fra loppis med kaffe fra coop. Lysene er til pynt. Levende lys hører høsten til og selv om været minner mer om 23 Oktober, enn 23 Juli, så nekter jeg å tenne dem….

 

IMG_7169 (640x485)

Vi har begynt å samle på servise fra Rosendahl. Mr. Bjørkly forelsket seg i de store gode koppene til Grand Cru. Fra før hadde jeg glass og karaffel. Vi hadde litt herfra og litt derfra da vi flytta sammen, så dette blir liksom “vårt”.  I første omgang vil vi bruke det på hytta.

 

2012-07-23 001

Beklager at jeg er sparsom med kommentarer og besøk, men det har vært litt hektisk med feriebesøk og liten valp i huset. Tiden foran pc,n blir kort. Nå venter en langhelg i Lofoten med søsken og søskenbarn.

 

Fortsatt god sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.