torsdag 1. november 2012

Nib utfordring –Kos


Det er en stund siden jeg har deltatt på Nibs månedsutfordring, men denne gangen vil jeg gjerne være med.
Jeg syns tiden vi er inne i nå, kanskje er den fineste gjennom hele året. Man kan ta inn matrialer fra naturen og pynte med. En liten gran i en fin krukke eller vase er jo kjempefint. Gran og kongler hører ikke bare julen til, men er fint å pynte med også når høsten først er over oss.

IMG_5235 (427x640) (2)


Lysfat med levende lys, og ellers det man ønsker å pynte med er også lekkert om høsten. Det gir god stemning.
Nib er nå flyttet fra Blogspot, og har fått sin egen side. Se mer her.
Og vil du være med i utfordringen, eller se andre flotte bidrag, kan du gjøre det her

Lykke til og kos dere i høstmørket.

4 kommentarer:

  1. Dette ser koselig ut. Flott å ta inn naturen slik. Det liker jeg også.

    SvarSlett
  2. KOSELIGE BILDE!
    LA MEG TIL SOM FØLLER HOS DEG:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Koppene har jeg kjøpt i her i Harstad, men vet at Solhaug interiør har dem. Mener det er en nettbutikk.

    SvarSlett
  4. koselig bidrag!! :) akkurat som oppgaven sa. :)

    lykke til :)

    hilsen Diana.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.