tirsdag 6. november 2012

Ny uke



Da er det Mandag igjen, og ny uke. Den største begivenheten denne uka, er at Kairo skal til veterinøren og fjerne stingene etter at han ble sydd for ca 2 uker siden. Han ble syk over tid og det viste seg at han hadde tarminvaginasjon. Det vil si at tarmen vrenger seg inn i seg selv. Han ble operert og er nå frisk igjen, men stingene skal nå endelig tas på Onsdag.


IMG_8239 (640x530)


Utover det tror jeg ikke det skjer så mye denne uka.
Bildet er min utsikt over stua fra der jeg pleier å sitte med kaffekopp og pc, denne Mandags morgen. Ønsker alle en fin dag og en fin uke.

3 kommentarer:

  1. Så koselig stue :) Vedig fint det skapet bak der :) jeg er også glad i litt mørke møbler.

    Bra det gik fint da, og at stingene kan tas nå :)

    SvarSlett
  2. Jaggu godt dere fant ut hva som var galt med hunden! Ikke godt for oss når vår beste venn har det vondt. Flott stue du har :) Ha en nydelig uke!

    SvarSlett
  3. Godt at Kairo er i form igjen.
    Her er det fullt kjør med 56 arbeidstimer,
    bloggtreff og litt bruktmarked denne uka.
    Pluss at en må prøve å sveive over litt her hjemme innimellom.
    Problemet med å ha så mye å gjøre er at jeg ikke sover så godt.
    Men det er bare denne uka(og litt neste) Så er det mer normale tilstander igjen.
    Ønsker dere alle ei herlig uke ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.