torsdag 7. februar 2013

Vår nå ?

 

 

Nei langt derifra…

Februar er skikkelig vinter og den har bare såvidt startet. Men her oppe i nord er Februar for mange den måneden sola kommer tilbale med lyset. Dagene blir lengre.

 

tutti

Men jeg ser mange higer etter farger nå i Februar og hvorfor ikke…?

Og hvorfor ikke lage det litt vintervårlig? Jeg elsker Januar og Februar. Syns det på mange måter er herlige måneder. Men jeg begynner også å glede meg til vår, varme godværsdager og å kunne være mye ute.

Så la oss glede oss til våren og samtidig kose oss med vinteren

Ha en strålende dag!

2 kommentarer:

  1. Ja det er viktig for å ha det godt tror jeg.
    Kunne glede seg over det en har,
    og likevel vente på varmere tider.
    Kjenner det blir litt slitsomt for meg
    med kulden. Men jeg prøver å kose meg som best
    jeg kan inne i ovnsvarmen.
    Ønsker deg ei herlig vinter/vårlig helg :)

    SvarSlett
  2. Heia og takk for en koselig kommentar hos mæ.
    Ser du bor i nord etter som æ forstår, men hvor hen i landet befinn du dæ ?
    Kikket gjennom bloggen din, og du har mye fint og vise oss.

    Ha e fin torsdag videre,

    hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.