fredag 22. mars 2013

Hvite Ranukler

 

 

 

 

Jeg har en forkjærlighet for planter med store ballformede blomster. Ranukler er en av dem, spesielt de hvite. Jeg syns de er alldeles nydelig.

 

  IMG_3426 (547x640)

 

Har lyst å ha noen i hagen, men er litt usikker på om alle typene er fleråroge. Jeg har sett noen gule som må være en type Ranukler. De ser ganske like ut og de vokser vilt i en hage ved et fraflyttet hus.

 

IMG_3427 (640x607)

 

I dag er siste dag i praksis og jeg skal nå ta fatt på dagen.

Ha en riktig fin dag alle sammen. Tusen takk for hilsen og kommentarer. Dere gleder meg stort.

5 kommentarer:

  1. For noen nydelige blomster. Kjøper ranunkler noen ganger.Men jeg får de ikke til, de står bare etpar dager her.Er litt kjedelig for de er jo så flotte så jeg må kanskje gi de en sjanse til.
    Ønsker deg ei herlig palmehelg :)

    SvarSlett
  2. De er nydelige :)

    God helg klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Helt herlige;)
    God helg til deg!
    Klem Silje Marie;)

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte blomster, skulle gjerne hatt hagen full i masse ulike farger.

    Klem

    SvarSlett
  5. Eg syns de så fin, tekt eg sku plant sånne. Men e lura på om det e knålla?

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.