torsdag 7. mars 2013

Kjøkkenhylle

 

 

 

Først vil jeg si tusen takk for oppmuntrende kommentarer for det litt heftige fargevalget. Det hjelper litt for selvtilliten å få positive tilbakemeldinger. Har enda ikke bestemt meg for om stua skal forbli i denne grønne prakten. Vi får se…

I dag viser jeg et par bilder “fra arkivet”  av kjøkkenhylla

På det ene bildet står og henger masse ting. Kaffekverna er etter mine besteforeldre, det samme er litermålene. Resten er brukt og loppisfunn.

 

IMG_8722 (427x640) IMG_8723 (427x640)

 

På det andre bildet har hylla et kjøkkenhånhle som hører til et sett med løper og duk, som jeg har fått hos min tante. Det er ikke hun som har sydd det, men jeg ble nå like glad for det likevel.

Så kan jeg jo lure dere litt å si at bildene er redigert i svart/hvitt for å tilføre litt nostalgi, men neida. Å vise fram dette krimskramset med okergule vegger som bakgrunn, ble feil. Ikke at fargen er så stygg, men den tar sånn fokus.

Da ønsker jeg alle en flotters Torsdag. I morgen er det helg igjen.

3 kommentarer:

  1. Smart triks og lage bildene til sort hvitt :)

    Har kaffekverner etter våre besteforeldre også- koselig :)

    Ønsker deg en flott dag

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  2. var jo lurt å legge ut bilder i sort hvitt når en ikke
    er så fornøyd med fargene på bilde.
    Mange fine ting på hyllene dine.
    ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  3. syns den grønne ser superfin ut!!! grønt er sprekt!! :) flott kjøkkennips..

    Klems Diana.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.