onsdag 20. mars 2013

Kveldskos

 

Av og til, når man holder på med prosjekt som Bergheim, legge ned alt arbeid å senke skuldrene.

 

IMG_9277 (640x440)

Her sitter “ storbonden” i den ikke helt ferdige stua og nyter godt i glasset mens maten gjør seg ferdig.  Og i vinduet lyser to telys i hvert sitt glass. Jeg syns det er fint med levende lys i vinduet. Det gir en helt spesiell stemning både fra innsiden og fra utsiden.

 

IMG_9272 (640x446)

 

Dette ble nesten et juleinnlegg. Men her nord blir det fortsatt mørkt om ettermiddagen. Sånn sett er stearinlys-sesongen lengre for oss her oppe. Vi får uansett nyte livet uavhengig av årstid. Det viktigste er å hente seg inn av og til, enten man styrer med det ene eller andre.

 

IMG_8337

 

Da ønsker jeg dere en fin Onsdag. Nå har jeg denne og to dager til i praksis, så kommer innspurten til oppgaven. og så tar jeg PÅSKEFERIE !!

TUSEN takk for hilsner og kommentarer. Gleder meg til jeg får tilbake noen av mine morgener, der jeg er på bloggerunde. En fin måte å starte dagen på, som jeg savner .

4 kommentarer:

  1. Herlig med kveldskos og stearinlys blir aldri feil :)

    Hmmm..lurer på hvor i landet Bergheim er jeg...

    Ha en fin dag

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Så koselig, og det er viktig med en pause i arbeidet.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig med stearinlys og kos! En pust i bakken må til!

    Ønsker dere en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  4. Hei,
    for en hyggelig blogg.
    Da jeg fant noen fine sorte skapknotter på nettet blei de linka til denne siden.
    Lurer på hvor de er kjøpt. Ville blitt veldig glad om jeg kunne få svar til kristinjg@hotmail.com Mvh Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.