tirsdag 28. mai 2013

Vi har feiret..

 

 

Nasjonaldagen og pinsen på Værøy i Lofoten.

Dagen kom med strålende sol og lune temperaturer.

17.5.2013

 

Dagen etter feiret vi Andreas sin konfirmasjon. Andreas er en spesiell gutt som jeg er tante til. Han er ikke så glad i store forsamlinger, mye folk og ståk, så han fikk en veldig personlig og fin konfirmasjon. Marius som er storebror fulgte Andreas opp til presten for det var nok tryggest å stå der sammen med han.

 

_MG_9741 (628x640)

 

Dagen etter feiret vi Mariell sin konfirmasjon. Ei flott jente som jeg også er tante til. Ho kommer på ferie i sommer og skal være noen uker. det gleder vi oss til.

 

_MG_9770 (640x524)

 

Og ikke nok med det. helgen etterpå feiret vi Kairo sitt flotte resultat på utstilling på Mo i Rana. Han vant klassen sin, som dommeren sa i hard konkurranse med seg selv. Men han fikk exellent 1 og CK. CK betyr at han er av champion kvalitet. Det betyr at han kan bli en Champion.

 

kairo ck

 

Nå er jeg inne i min siste arbeidsuke her i Brønnøysund foreløpig. Neste uke “flytter” jeg til Bergheim for sommeren og skal bo og jobbe litt der fram til i August. Da skal jeg to uker til Harstad på samling, så starter arbeidet med bachelor oppgaven. Og i Desember blir jeg forhåpentligvis autorisert Vernepleier og 4 år på Høgskole er over. Det gledes..

3 kommentarer:

  1. Så flotte konfirmanter og premiehund! Sammen med nasjonaldagen må mai ha vært en eneste stor fest for dere!

    SvarSlett
  2. Koselig å få være med å feire sine tantebarns konfirmasjoner.
    Flotte konfirmanter var det.
    Og et flott resultat for Kairo.
    Min svigermor rev med utstilling og avling på dvergpudler.
    Så der var det mange premier og en haug med sløyfer. '
    Høres ut som du gleder deg til å bli ferdig på skole:)
    Det forstår jeg veldig godt. Hadde ikke orket å starte opp igjen med
    utdanning nå, men nå er jo jeg noe eldre enn deg. Men jeg orket det ikke da jeg var ti år yngre heller. Er imponert over dere som gjør det i tillegg til hus og familie.
    Ønsker deg ei riktig god uke :)

    SvarSlett
  3. Først og fremst, takk for "lekekjøkkentipset" jeg fikk av deg. Det var virkelig flott :D Ellers vil jeg få gratulere Kairo. En flott hund. Ser han jo "live" av og til, he he :D
    Klem
    Cecilie

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.