torsdag 1. mai 2014

Rødt, hvitt og lyseblått

 

 

De røde nattbordene fra Ikea er tilbake på soverommet. Sammen med nytt sommerlig sengetøy fra samme sted og mitt heklede sengeteppe, ble det jo riktig så sommerlig.

 

IMG_2463 (640x541)

 

Har man en gang hatt sin Jesus over senga, blir det liksom noe som mangler om man bytter han ut. Bildet etter min mormor og morfar som de hadde på sitt soverom, er tilbake og sånn blir det.

 

_MG_2474 (640x422)

 

Linselusa er også på plass ser jeg…

 

_MG_2468 (640x427)

 

Ha en riktig fin 1 mai og til dere alle, stort til lykke med dagen!

7 kommentarer:

  1. Hihi..Skjønn linselus, og et koselig soverom!
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint soverom, likte sengetøyet veldig godt. (",)

    SvarSlett
  3. Det er rart med katter. Tror de elsker nytt og rent sentetøy.
    For katten vår er også alltid på plass når jeg har skiftet på sengene her.
    Ikke lurt å glemme å lukke døra til soverommet da...
    Linselusa di er kjempesøt da, der hun ligger.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Sjarmerende linselus :). Har et par sånn selv også ;). Veldig koselig soverom dere har også :).

    SvarSlett
  5. Vilket fint sovrum ni har!!!
    Så Välsignat med tavlan av Jesus,,,man kan nästan känna friden och ron i rummet!!!
    Den lilla "linslusen" är så söt med sina runda ljusa ögon.
    Kanske sover hon hos dig på nätterna?
    Önskar er en fin och skön avslutning på veckan!!!
    Kram!!!

    SvarSlett
  6. Koselig soverom, skjønt med rødt, det frisker opp. Koselig med Jesusbildet. Nydelig lite "linselus", jeg nyter bildene av pusen og Kairo, så gode venner de har blitt. god helg til deg, klem fra Mona.

    SvarSlett
  7. Et lyst og veldig koselig soverom.
    Har samme Jesusbilde, men det står på et
    sidebord i stua, nå.
    Får se hvor det ender opp etter hvert.
    Koselig med "linselus" er nesten så jeg får lyst på kattunger igjen.
    Men det krever så mye tid,
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.