onsdag 22. oktober 2014

Virus eller noe..

 

 

Jeg fikk iallefall beskjed om at det var oppdaget unormal trafikk fra nettleseren min, så nå har jeg lagt inn kode for å kommentere. Jeg håper ikke dere slutter å legge igjen koselige hilsner for det betyr så mye.

I tillegg har jeg heller ikke fått kommentere hos dere heller, så hvis noen syns jeg har vært fraværende så har det sine grunner. Så er jeg litt travelt opptatt med en sak som jeg skal dele med dere seinere.

 

IMG_1231 (491x640)

 

Jeg har også litt å feire, bloggen passerte 3 års jubileum i oktober og har passert over 300 000 besøkende, jeg er overveldet !!!

Dette skal jeg også komme tilbake til. Nå tror jeg nettleserproblemet skal være løst så nå skal jeg ta meg en liten runde.

Ha en strålende Onsdag.

5 kommentarer:

  1. Grattis med supert besøkstall og med tre årsjubileum. Kjedelig med dataproblemer.
    Da merker man hvor mye man egentlig bruker Pc'n. Ihvertfall er det sånn for meg.
    Ønsker deg en fin onsdag.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. danke für die schönen bilder, alles liebe von angie aus deutschland

    SvarSlett
  3. Moro å se utviklingen i stua under her! Og så flotte steinvegger!!!

    Hvor har du funnet hjortehodet, det var jo knallfint :)

    SvarSlett
  4. danke für die schönen bilder! und inspirationen!!! einen schönen donnerstag wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  5. Gratulerer med flott tall men er ikke overrasket for du har en flott blogg :)

    Har lagt inn kode jeg også for å kommentere- det kom så mye spam. Jeg skal da fortsette hos deg i hvert fall :)

    God helg klem Monica

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.