mandag 17. november 2014

Trappestyling

 

 

er også noe jeg føler jeg ikke har helt mestring på. Men når jeg er innom blogger og ser hvor fint dere får det til, tenker jeg at jrg må iallefall prøve.

 

IMG_1753 (640x636)

 

I en gammel boks jeg fant på låven puttet jeg litt mose og noen nedfalne rognebær. Så stakk jeg noen skudd fra en akeleie som så ut til å ville “prøve seg på nytt”.

 

IMG_1755 (429x640)

 

På andre siden av døra satt jeg granbar og bregner i en koksbøtte og en sammenplantning fra europris fikk følge av mose og granbar, flankert av en gammel kjelke.

 

IMG_1757 (640x621)

 

Det ble ikke helt “symetrisk” på  avstand og min autistiske del av hjernen forlangte at koksbøtta og blikkboksen måtte bytte plass.

Så da ble det sånn da. Men ganske koselig med lyslykt på trappa da det ble mørkt. Døra er nok ikke så mye å skryte av og burde vært bytta ut men hele bislaget skal rives, det er råteskada fra grunnen av og vi har planer om å bygge ut denne veien, sa da forsvinner det uansett, derfor får det være sånn til vi går i gang med det. Ønsker dere alle en flott uke.

4 kommentarer:

  1. so süße bilder!!! einen schönen abend wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  2. Trappestylingen din står ikke tilbake for noen annen jeg har sett.
    Synes dette ble perfekt jeg. Naturmaterialer, rustikke saker og lyslykt.
    Perfekt etter min mening. Kjenner igjen det du sier om "autismen", he he:
    Er litt der innimellom jeg også. Men noen ganger må man bare utfordre
    den delen av seg litt, selv om det er vanskelig da... Ja ja, gpdt vi ikke har
    den utfordringen på heltid for å si det sånn! Trappa di er kjempekoselig.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Syns du har pyntet veldig fint ved døra di.
    Stilig med einerkvister i koksbøtta.
    Du har mange gamle flotte ting.
    Ekstra stas å bruke det når en pynter syns jeg.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  4. Det ble velkommen og koselig :)

    Gleder meg til å få nøkkelen til vårt nye hjem. En kjelke, granbar, lykt og et melkespann står klart og kransen på døra . Jeg bare venter :)

    Ha en fin dag klem fra Monica

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.