fredag 14. november 2014

Det nytter ikke…

 

 

Så er vi der, på den tiden av året da vi som bor her nord sliter med nok dagslys til å gode bilder. Det er nesten sørgelig. Stemningen i rommet er som tatt rett ut av en julefilm, lysekrona i taket har dimmer og står på dempet, levende lys og varme i ovnen. Dette må jeg forevige..

 

IMG_1738 (640x461)

 

Jau jau….

Det dempede lyset i krona eksploderer i et kunstig lyssjokk, det ser ut som jeg har malt lyset etter at bildet er tatt. Hvor ble det av stemningen??? Nellik ser ut til å bli min nye favorittblomst, den har stått i to uker nå og er like fin.

Bildet under viser min sønns tresko, han brukte de lite og godt er det for jeg kan ikke skjønne at disse kan være bra for små barneføtter.

 

IMG_1693 (640x596)

 

Da ønsker jeg alle en riktig fin fredag kveld og helg.

3 kommentarer:

  1. danke für die inspirationen!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  2. Det er helt umulig å ta innebilder om vinteren uten stativ og lang blenderåpning. Jeg får det likevel ikke til

    SvarSlett
  3. Syns det ser koselig ut hos deg.
    Er vel det samme hos de fleste av oss som ikke
    har det helt "riktige" utstyret. Men det er kjedelig
    at det er umulig å få den samme stemningen på bilder
    som den en ser selv.
    Brukte veldig mye tresko i barndommen. Og det var sikkert ikke lurt.
    Men det var moderne på den tida, så det var det en skulle ha.
    Gjør seg nmok best som pynt, hehe
    Ønsker deg ei herlig ehlg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.