søndag 29. mars 2015

Påske på soverommet

 

 

 

Skal jeg være ærlig så har jeg ingen tradisjon på verken å pynte til, eller feire påske. Ikke fordi jeg ikke vil men fordi jeg som regel må jobbe i påsken. Da sønnen min var liten reiste han ofte på påskeferie til sin far, jeg ble alene og da var det greit å gå på jobb, det ble ikke til at jeg pyntet så veldig bare til meg selv. I de seinere år har det blitt en og annen påske på hytta og der har jeg noen gule lys og litt påskepynt, men dit skal jeg ikke denne påska for i år er det atter en jobbepåske.

 

IMG_3032 (640x475)

 

En annen ting er jo at jeg aldri har vært veldig glad i gult men i år har jeg faktisk overgått meg selv og kjøpt gult sengetøy. Sammen med vatt-teppet fra jysk i pastellfarger og den blå veggen på soverommet ble gult plutselig kult.

 

IMG_2999 (390x640)     IMG_3006 (473x640)

 

Det kan hende jeg har noe som kan brukes til påskepynt og enda har jeg noen dager på meg, så kanskje finner jeg noe til selve påskehelga men nå er iallefall soverommet vasket og rent og pittelitt påskeklart.

 

IMG_3027 (566x640)    IMG_3028 (632x640)

 

Jeg er heller ikke veldig glad i gule roser, så mine påskeroser er hvite med litt rosa og i stedet for gule kyllinger har jeg noen blå fugler. Disse skal vistnok skifte farge etter været men jeg har aldri sett de i andre farger, litt fine er de iallefall syns nå jeg da.

 

Tusen takk for koselige kommentarer, må dere alle ha en fin “stille” uke.

3 kommentarer:

  1. For ett flott soverom!
    Kjempe fin fargekombinasjon.
    Ha en vidre fin søndag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Så frisk og innbydende! Her må dere sove deilig!

    SvarSlett
  3. Ni har det verkligen fint i sovrummet!
    Gult är en färg som som lyser upp och som man blir lite glad av, tycker jag
    Jag pyntar inte heller så värst mycket, det blir mindre och mindre ju äldre man blir,
    annars är ju Påsken och Påskens budskap, den allra största kristna högtiden.
    Önskar dig en fin vecka!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.