tirsdag 14. juni 2016

Hils på min nye venn


Denne fine karen fikk jeg øye på da jeg var på veg ut fra en bruktbutikk i dag. Den minner meg om en bamse jeg selv hadde da jeg var barn, det var sikkert derfor den fanget min interesse.



Jeg spurte hva den kostet og fikk den for 100 kroner, jeg bare måtte slå til. Nå har sofaen fått på sommertrekket og da får den sitte der en stund å kose seg.




Stua er under sommerbloggifisering, men ikke ferdig riktig enda. Imidlertid har det kommet opp rosa gardiner og tepper med rosemønster i sofaen, som har fått hvite trekk. Det betyr at Kairo må finne seg et annet sted å ligge. Stor hund i hvit sofa er ingen god kombinasjon.




Men Bamse får sitte der, han passer til og med fint inn. Et riktig friskt innslag, er han.
Fortsatt god sommer.

1 kommentar:

  1. Fint og sommerlig i stua di.
    Og en kjempekoselig bamse.
    Ja det minner om barndommen :)
    Ha en god somemrdag :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.