tirsdag 22. februar 2011

Mens vi venter på en liten solstråle

 

Enda har ikke sola truffet Bjørkly med sine varmende stråler. Enda sitter vi i skyggen og venter. Her har jeg laget et lite “stilleben” ute på platten.

 

IMG_3207 (640x501)

Stolen og bordet er små nette manilla møbler som jeg kjøpte til hytta, på en bruktbutikk. Men de har jeg tatt hjem igjen. Foreløpig står de i stua på Bjørkly. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem. Kanskje blir det sommermøbler ute.

IMG_3210 (426x640)

Lyslykta kjjøpte jeg på Bo&hjem i Brønnøysund for et gavekort jeg fikk til jul. Jeg syns den er smellfin. Til sommeren skal jeg ha blomster i den ute.

IMG_3206 (413x640)

“Vedkassen” er en gammel trebutt, også den kjøpt på bruktbutikk.

Og siden jeg hadde brukt tid på å organisere dette bildet, så trompet jeg meg til å ta en kaffekopp ute, men da holdt det ikke med et pledd å sitte på. Nei, da måtte jeg inn å hente et å ha over også.

2011-02-22 001

Og her sitter jeg da, under pleddet med kaffekoppen i handa. Linselusa måtte selvfølgelig bryte seg med.  Har jo sett at noen blogger støvlene sine. Vel… jeg har ikke dyre, fine Ilse Jacobsen-støvler, så i kollageet viser jeg fram mine fantastiske Powerboots, som jeg enda har til gode å fryse på bena i. I følge han som solgte meg dem, så skal de tåle helt ned til –40 C. uten at man fryser. Med forbehold om at man er i bevegelse.

 

IMG_3216 (521x640)

Og her ser vi at sola nermer seg.  Og den kommer nermere og nermere for hver dag. I går sa min kjære at den skinte inn vinduet i stua i noen få minutter før den gikk ned. Men da var jeg på jobb, så jeg fikk nok ikke dokumentert det. Men så fort jeg ser den blir det eget sol-innlegg her fra Bjørkly. Ha en solfylt Tirsdag.

 

Bjørkly

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.