søndag 13. mars 2011

Rettelse

 

IMG_3306 (640x427)

 

Jeg trodde det var mulig å kommentere, også på de andre sidene  M en det går ikke gitt…. vel.. da fortsetter konkuransen her på startsiden. Men dere kan gjette i alle innleggene som handler om rommet som skal pusses opp. Jeg har nå 4 deltakere, og noen av dem har blogger jeg ikke har vært i. Dette er jo en fin måte å finne nye bloggere på. Tusen takk til dere som har gjettet så langt. Det gjør ingen ting om dere gjetter på det samme. Vinnerne blir trukket ut i fra de som har kommentert, uavhengig av hva de har gjettet på.  ÅÅÅÅÅ… !!  Dette er spennende. I dag fortsetter arbeidet på loftet. Til tross for at været er fantastisk ute. Kanskje det blir en liten skitur… Ha en fin Søndag

Smilefjes

3 kommentarer:

  1. Hei og takk for hilsen hos meg :-)

    Rommet du viser, om det hadde vært mitt, så hadde jeg brukt det til tenkehule, jeg vet ikke helt hva det er, et rom uten internett og teve og radio iallefall. Lykke til med prosjektet, hva enn planene er :-)

    SvarSlett
  2. Koseli`at du vil følle bloggen min...dæ sætt eg vældi stor pris på!! Takk førr kommentarn på bloggen min og vælkommen som føllar...håpe du vil trives:o)

    SvarSlett
  3. Hei,
    Takk for koselig kommentar og for din stemme i konkurransen, setter stor pris på det.
    Tror rommet du viser skal bli et hobbyrom.
    Lykke til med prosjektet dit!
    Ha en fin mandagskveld.
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.