mandag 13. juni 2011

Liljekonvall i hagen..

 

 

Bare en rask tur innom for å gi livstegn, før jeg suser inn i de flombelagte områdene i landet. Turen går til Elverum og Moribus hundesenter. Ei uke skal vi være der å trene.

men først vil jeg vise dere hva jeg fant i hagen tidligere i vår….

IMG_4127

Jepp !! Liljekonvaller…

IMG_4129 (426x640)

Jeg måtte jo ta inn noen. de  dufter så deilig.

IMG_4171 (640x427)

Heldig er jeg som har Liljekonvaller gjennom hele forsommeren.

IMG_4172 (640x640)

Snart tilbake. Vent litt…..

“Teaser” hva er dette ?

 

IMG_4242 (497x427)

Det får dere kanskje se i neste innlegg.

3 kommentarer:

  1. Håper dere kom der frem til Elverum da. Det har visst ikke vært bare, bare i det siste.
    Vi bor litt unna det værste, med jammen har det vært mye regn her også.
    Heldigvis skinner sola fra blå himmel i dag.
    Nydelige liljekonvaller. Heldige du som har det i hagen.
    Ønsker deg ei flott uke på trening :)

    SvarSlett
  2. Heldig du er, jeg vil også ha liljekonvall ;))

    SvarSlett
  3. Herlig med liljekonvall.De er så yndige,med en fanastisk duft.
    Sammen med norgesglass må det bare bli koselig.

    Ha en flott dag:-))

    Wenche

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.