lørdag 25. juni 2011

Oppdatering

 

 

Dette var det….. ja, en gammel seng. Den ga jeg 450 kroner for. Er den ikke fin ?? Nå har vi pusset opp alle rommene i 2 etage. kommer en liten reportasje etterhvert.

IMG_4245 (640x546)

Ellers har våren og forsommeren nesten gått meg hus forbi. Det har vært oppgaveskriving, eksamen, jobbing og vi har vært med Enyo på adferdskurs på Elverum. Det kan jeg også fortelle litt om seinere,

utsikt

I mellomtiden kan vi jo kose oss med noen utsiktsbilder her fra Bjørkly. Det er nok enda en stund til ferien. Blir nok ikke før i slutten av Juli. Planen er  en tur med campingvogna er, en tur til Notodden bluesfestival, og forhåpentligvis en tur på hytta. Men før det, skal jeg være med på en fotoutstilling med bilder fra Nord Norge, kanskje også noen interiørbilder, vi får se.

det skal jeg også komme tilbake til.

Ha en strålende helg.

2 kommentarer:

  1. Oij, det var jammen en nydelig seng, og så billig. Ja det er som regel nok å finne på disse sommermånedene. Vi har vært på stevne denne helga, og så skal mannen på motorsykkeltur neste helg. Mulig jeg blir med, må bare bytte jobbhelg først. Håper jeg får til det.
    Ønsker deg ei herlig sommeruke :)

    SvarSlett
  2. Ååh så fin seng, har aldri sett noe lignende før.
    Helt nydelig utsikt dere har også.
    Gleder meg til å se bilder fra loftet ditt etter hvert da :))
    Ha en fortsatt fin dag :))

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.