tirsdag 13. desember 2011

Ny dør.

 

 

Huset Bjørkly er bygget på 50-tallet. inne i gangen finnes to dører som vi antar er orginale fra da huset er bygget. Det er dører av finèr. verken spesielt moderne eller pent. Men siden vi har stadige ombyggingsplaner som hele tiden er i endring, har vi kommet til at vi behølder dørene inntil videre, og maler dem heller.

 

001 (480x640)

Som sagt, så gjort. Her Bjørkly har kastet seg rundt med malerkosten. Først måtte et speil skrus ned fra den ene døra som fører ned til kjelleren. den andre er mellom gang og vindfang.

003 (480x640)

Spaklet og pusset…

009 (401x640)

Her er et strøk ferdig. Herr Bjørkly fortsetter å sende bloggbilder, som jeg kan legge ut. Han er no så flink at jeg må nesten kjøpe en liten julegave til han fra bloggen…

Fortsettelse følger….

2 kommentarer:

  1. Ja han imponerer stadig vekk.
    Jeg har ikke fått ny dør, men jeg fikk visst nyreparert lås i ytterdøra. Har i ca ei uke vært uten lås i den siden den plutselig gikk i stykker. "Deserre" har jeg en flink mann som fikk reparert låsen. Jeg hadde jo lyst på ny dør. Hehe. Er ikke noe fin den vi har. Men jeg "truet" med at jeg kom til å male den visst han klarte å reparere den. Så vi får se hva det blir til til sommeren.
    Ha en fortsatt god kveld :)

    SvarSlett
  2. Jeg er skikkelig imponert over mannen din altså, en skikkelige blogggemann ;))
    Takk for at du stemte på meg, det setter jeg stor pris på :))

    Ha en fortsatt fin adventstid :))

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.