søndag 11. desember 2011

Herr Bjørkly…

 

 

 

…. er en mann som har skjønt betydningen av interiørblogging. Mens jeg er i Mosjøen og   er syk. Har han sendt meg bilder så jeg kan blogge.

062

 

Her har han tent det tredje adventslyset, tatt bilde og sendt det til meg. Det går nok enda en uke før jeg kan dra til Bjørkly, men julepynten er sendt i forvegen. Det blir ikke mer styr med jul, enn akkurat det vi får tid til i år.

Tiden renner bare fra oss. det blir litt sånn når man bor noen mil unna hverandre og er opptatt på hver sin kant.

 

IMG_5224 (427x640)

Baking har det vært smått med, men jeg håper å dra i land et julebrød eller to, noen rundstykker og kanskje noen flere pepperkaker. Pepperkaker har vi foresten laget, men jeg syns de ble så harde. Er det noen som har god erfaring med kjøpedeig ?

Tomtebrygget er i rute. Det er testet og smaker fortreffelig. Gleder oss til å drikke masse godt tomtebrygg i jula. Vi har til og med kjøpt en ekstra flaske, slik at vi kan sette det tidligere til neste år. det er jo litt stas å drikke tomtebrygg hele Desember da, men siden det ikke kommer i butikkene før i Desember, blir det ikke drikkeklsrt før akkurat til jul.

Ha en skjønn siste adventsuke.

På meg venter eksamen, skolebenken og jobb.

2 kommentarer:

  1. Det var mannen sin det :))
    Blir tomtebrygg her også til jul :))

    Ha ei fin ny uke :))

    SvarSlett
  2. Litt av en mann du har fått tak i, hehe.
    Jeghar kjøpt på Ikea etpar ganger. Men har stort sett brukt å lage deig selv.
    Ønsker deg ei god uke med jobb, eksamen og alt annet du skal driver med denne uka :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.