søndag 4. desember 2011

Takk for nå…



I dag reiser jeg hjem til Mosjøen, og er ikke tilbake på Bjørkly før om 14 dager pga to uker med skole og jobbehelg både mellom og etter.
Men vi har fått gjort mye på noen få dager og jeg har tatt bilder så det blir nok litt blogging likevel, selv om det er fra Mosjøen

IMG_5219 (640x390)


Gardinene som jeg fikk hos mamma er kommet opp, og nå som det minner mer om vår ute, enn om jul, så passer det godt med helt hvite gardiner. Da blir det i allefall LITT hvit jul.


IMG_5204 (640x593)


Stjerna i vinduet fant og falt Herr Bjørkly for da vi var på Hadeland Glassverk i sommer. Han kjøpte den og har gledet seg til å henge den opp. Inni skinner et telys.


IMG_5227 (640x313)

Da ønsker jeg alle en riktig fin 2 Søndag i advent.

3 kommentarer:

  1. Riktig god 2. adventssøndag til deg også.
    Fint med hvite gardiner.
    Den stjerna var flott. Håper å få til en tur til Jevnaker og Hadeland glassverk i løpet av desember. Det julehuset der er sikkert en opplevelse.
    Ønsker deg flotte dager med skole og jobb :)

    SvarSlett
  2. Heisann...
    Førjulstiden skal være kaotisk den...nydelig stjerne i vinduet...

    Ha en super søndag...

    SvarSlett
  3. Håper du fort blir bra igjen så du får med deg det du skal på skolen.
    Ønsker deg riktig god bedring :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.