onsdag 8. februar 2012

Sofa ut – sofa inn

Da går denne sofaen ut fra Bjørkly. Det ser ikke slik ut på bildet, men den tar veldig stor plass. Og ja… det er klassisk. Denne sofaen tilhører Mr. Bjørkly . Nå må den altså ut.

IMG_5492 (640x374)

Inn kommer denne lille sofagruppen fra Rådhusgata. Slik er det med oss bloggdamer. Vi viser hjemmene våre til hverandre og andre. Vi rydder og styler og er våre egne interiørarkitekter. Mannen har lite og ingenting å si…

IMG_5100 (640x574)

Men….
Dette er bare midleridig. Og i fullstendig enighet. Sofagruppen på Bjørkly tar sånn stor del av stuen at vi enig om å bytte den ut.  Vi har akkurat flyttet sammen og skal finne oss en sofa vi begge liker, så min blir bare stående midlertidig fordi vi trenger plassen.
Sofaen er lagt ut for salg, så da er det bare å vente å se om noen ser monn i den.

5 kommentarer:

  1. Lykke til med sofajakten :))
    Ha en nydelig dag!

    SvarSlett
  2. Hei på deg Heidi :)
    Så koselig blogg du har, fine bilder av mange gamle og nydelige skatter :)
    Takk for hyggelig handel i dag, har fått inn bordet nå i kveld, så det kommer nok et innlegg på bloggen min i morgen :))

    Fortsatt fin kveld til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  3. Likte den sofaen. Men det er litt for langt unna.
    Ikke trenger jeg strengt tatt noen ny sofa heller.
    Ble jo fint med det du hadde. Men forstår at du
    ikke var helt fornøyd med ektorpen.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig hilsen fra deg. Så kjekt at du liker deg på bloggen min. Koselig med en slik tilbakemelding. :) Har sett litt her hos deg, og synes du også har mye fint. Jeg likte spesielt godt det siste bildet her. Nydelig den lyse sofaen. :) Jeg forstod det sånn at du også er fra nord? Selv er jeg fra Harstad.

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk for hulsen og kommentar. Jeg er fra Lofoten, men har akkurat flyttet til Brønnøysund. Har bodd i Mosjøen i flere år. Jeg studerer på deltid og er faktisk i Harstad på samling ved Høgskolen en gang i året. Flott by, og fine omgivelser.

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.