fredag 3. februar 2012

Soverom igjen…

 

Først vil jeg si litt om fanene ovenfor. To husholdninger har blitt til en. Huset Bjørkly har begrenset med plass, og jeg ser meg derfor nødt til å selge unna en del. Jeg har derfor laget en fane der jeg legger ut interiørting som jeg tror noen interiørinteresserte kan se monn i. Det blir nok mest gamle ting, men også noe nytt. Følg med på siden om det dukker opp noe DU liker..

 

Jeg har bare for noen dager siden invadert garasjen på Bjørkly. ( og huset ) med alt jeg eier og har. Kaoset er komplett, og det eneste rommet som har beholt roen er soverommet. Men noe småtteri fra Rådhusgata har likevel klart å snike seg inn…

 

IMG_5407 (640x613)

Piketitteren kjøpte jeg på loppis i Sverige for noen år siden. Bordet det står på er arv, og har som dere ser gjennomgått flere prosesser. Hvordan det til slutt blir, er ikke godt å si… Sjalusien er fra hytta.

IMG_5406 (502x640)

 

Fortsatt er det vinter i Nord-Norge. Soverommet preges av varme lune tekstiler. Fillerya er kjøpt på loppis, sengetøyet fra Ikea. pelspleddet fant jeg på Nille en gang.( tror jeg..)

 

IMG_5400 (640x428)

Bokhylla ble kjøpt på brukthandel for lenge siden og malt hvit. Den sto i gangen i Rådhusgata, men siden den er lav passet den godt innunder kneveggen på soverommet.

Foreløpig har jeg bare funnet noe fra her og der og satt i, men meningen er at den skal inneholde bøker.

 

Da vil jeg bare si TUSEN takk for kommentarer. Det er ALLTID hyggelig .Og VELKOMMEN til mine nye følgere.Håper dere vil trives her på Bjørkly

 Da ønsker jeg alle en koselig helg!

IMG_5402 (640x555) 

Heidi - Merethe

2 kommentarer:

  1. Lunt og godt soverom. Syns det bordet er skikkelig tøft slik det er. Flott hylle under skråtaket. Må ha noe godt og varmt i senga når det er kaldt. Her er det både varmelaken å ligge på og ullpledd over dyna. I tillegg til god og varm pysj og ullsokker. Er blitt så frysen dei siste årene at det ligner ingenting. I tillegg er det veldig uvant for meg, for jeg ville helst ligge med vinduet opp selv med mange minus ute. Det er det helt slutt på. Til min kjæres store glede. hehe.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. Skikkelig koselig på soverommet ditt, liker loppisfunnene dine, bordet og piketitteren var kjempefine. Det rutete sengetøyet har jeg også virkelig sansen for :))
    Til slutt må jeg si tusen takk for alle koselige kommentarer du legger igjen hos meg, og ønsker deg en riktig god helg videre :))

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.