mandag 2. april 2012

Fargeklatter og påskesnø

 

 

Har laget litt påske på kjøkkenhylla. Ikke så mye gult, men påskefarger  iallefall. Eller vårfarger..

 

IMG_5774 (640x420)

 

Nib har en utfordring om å vise fram farger, så jeg tenkte å lage et innlegg. Men det blir ikke dette. Blir kanskje å bruke noe av det, men det blir en i en annen setting. Dette er ikke et typisk NIB-galleri-bilde. Og man må jo prøve å komme i galleriet om ikke annet…..

( Syns man burde pelle de “proffe” litt på nesa av og til…)

IMG_5779 (640x424)

 

Sånn her ser det ut på Bjørkly i dag. Full vinter. Det bare spørs om det ikke blir en skitur i hagen, appelsiner og kvikk- lunch i solveggen. Det er iallefall stemning for det. Men jeg vil ha VÅR !!

( skal slutte å mase om det nå )

 

IMG_5788 (640x427)

 

Den eneste som virkelig gleder seg over snøen er Enyo. Han elsker å stikke snuten langt  ned i snøen. Jeg aner ikke hvorfor han gjør det, men han gjør det MYE.

 

IMG_5792 (640x471)

 

Er jo litt søt da, når han dukker opp igjen med hele ansiktet full av snø. Dagen i dag skal i all sak handle om oppgaveskriving. Jeg er fortsatt i praksis, men har nå jobbet et par vakter for Miljøtjenesten. Har tenkt meg en framdriftsplan, som går på at jeg skal være halvveis i oppgaven etter påske. Den skal være på 6000 ord, inneholde en innledning, metodekapittel, kartlegging, tiltak, igangsetting av tiltak og evaluering. Alt er gjort i praksis, bortsett fra evalueringen. Så da er det bare å få det inn i 6000 ord og ned på papiret.

 

IMG_5798 (640x427)

 

Vi tar ikke påske riktig enda. Jeg skal som sagt jobbe litt med skolearbeid, og Mr. Bjørkly har tre arbeidsdager igjen. Men Torsdag drar vi mest sannsynlig på hytta.

Jeg gleder meg !

4 kommentarer:

  1. Ja det var nå ikke lite snø heller.
    Her er det surt og kaldt fordi det blåser. Men sola skinner og det er bar bakke. Men ikke noe godt å sitte ute.
    Flott og vårlig bilde av hylla di.
    Gleder meg til å se hva du skal bidra med i utfordringen.
    Ja det hadde ikke gjort noe om Nib hadde sluppet litt flere til i det galleriet sitt.
    Men en må vel ha et "navn" for å komme med der.
    Ikke er en interiørarkitekt, og ikke har jeg penger til å følge alle nye trender, så da faller en fort ut av dette gemet. Har forresten ikke lyst til å følge alle trender heller. Jeg har en stil som passer meg og mine, og så får andre ha det som de vil.
    Ja du har litt av en jobb forran deg. Men det klarer du nok greit.
    Ønsker deg en god dag :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg! Takk for besøket inne hos meg, jeg la meg til som følger hos deg. Kjekt om du vil det samme! Så fine bilder du deler, og så fin hund;) God påske

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lisette, nå er jeg også følger hos deg ;)

      Slett
  3. Hei igjen :) så du bor på der du :) Jeg har vært inne i huset ditt, for mange år siden. Et vennepar som bodde der. Du har fått det utrolig fint!
    Følger begge bloggene dine ;) Kos deg i påskå

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.