søndag 20. mai 2012

Laber motivasjon

 

IMG_6383 (529x640)

 

Ja, jeg sliter litt med motivasjonen til å blogge om dagen.  Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg tror nok det er summen av mye rart. Enyo som døde plutselig og midt opp i en eksamen.  Litt interiør-blogge-frustrasjoner og tanker om en travel tid foran meg.

 

IMG_6386 (620x640)

 

16. mai var en fin dag og vi kasta oss rundt om beiset terasseplatten. Været må være tørt et døgn etter beising, så det var nå vi så muligheten. Det var godt å få det gjort.

 

IMG_6390 (1500x951) (640x406)

 

Nasjonaldagen ble feiret i rolige former. Jeg skulle på jobb kl 1400, så vi tok formiddagen med ro og lagde oss en god frokost. Resten av tiden brukte vi ute i hagen.

 

IMG_6401 (640x427)

 

Jeg kommer nok i blogghumør igjen, men nå står først en uke på skolen, så er det til Værøy i konfirmasjon, deretter blir det et par arbeidsdager før vi reiser ned til Elverum for å se på valpen. Og det gleder jeg meg mest til. Så det blir kanskje ikke tid til så mye hus-styling framover.

En liten kommentar til Nib utfordringen: Det gledelige var at Bjørg, med bloggen “Huset ved fjorden” fikk 2 plassen. Den bloggen har jeg på min bloggliste og er en kjempekoselig blogg som bidrar med masse inspirasjon. Koselig blogg som ikke har mistet fatningen.

Så GRATULERE med 2 plassen. Det gledet meg veldig.

1 kommentar:

  1. Ønsker deg lykke til med kanskje ny valp? Blogglysten kommer nok tilbake, gleder meg til å lese mer fra deg når det nå blir, klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.