tirsdag 11. september 2012

Ingen fine sommerdager, en fin høstdag.

 

 

 

Eller….

Vi hadde vel noen få dager i starten av Juli, som minnet om sommer. Men redten har vært bedrøvelig. Og egentlig har det ikke gjort så mye, sor sommeren har bare rast avgårde uten at jeg har hatt tid å nyte den. Når det likevel ikke var noe å nyte, er det jo like greit.

 

IMG_7798 (640x440)

 

Jeg lovet et innlegg fritt for støv og gammelt panel. Hadde tenkt å lage et interiørinlegg, men i det fine været i dag, måtte det bli et “uteriør” innlegg.  Jeg laget meg rett og slett en koselig uteplass for å nyte formiddagskaffen i dag.

 

IMG_7797 (640x577)

 

Hagemøblene har vi flytta inn da det meldte storm her en dag. Stormen kom ikke, men møblene står likevel inne. Igjen står en hjemmelaget benk av noe gammelt material og nye nytt, og en kabeltrommel.

 

IMG_7802 (640x391)

 

Saueskinnsfelle fra IKEA, pute og teppe fra JYSK. Strikket løper fra MAMMA og grønne flasker fra vinmonopolet.

 

IMG_7805 (640x282)

 

Fatet er et bruktkjøp fra nylig og er lakkert bambus. Jeg kjøpte det først ig frems fordi jeg liker veldig godt formen på dette.

 

IMG_7801 (395x640)  IMG_7807 (426x640)

 

Disse flaskene har jeg blogget om før. De er faktisk blitt en  interiørfavoritt. Enkle, fine i formen. Lekker hver for seg og spennende sammen.

 

IMG_7780 (640x545)

 

Jeg gjorde et forsøk på å plukke inn stikkelsbær, men fikk uventet hjelp fra Kairo. Jeg måtte avslutte hele innhøstingen til slutt, for bærne havnet i valpemagen mer enn i bollen.

2 kommentarer:

  1. Hehe, ja det er ikke like enkelt å få gjort det en skal når en har så god hjelp.
    En flott og høstlig uteplass du har laget deg.
    Her er det litt sol og litt regn om en annen, så de blir ikke noe uteliv i dag.
    Og det er egentlig like greit for jeg må få på plass alle møblene jeg flyttet ut av stua under malearbeidet.
    Ha en herlig dag fortsatt :)

    SvarSlett
  2. Koselig liten ute-krok :)

    sommer'n kom og forsvant uten at vi rakk å få det med oss. Og plutselig var det høst, tid for fyring og inne-kos :) Og så er det så mye man ikke rakk å gjøre ute.. Jaja, det kommer jo en sommer til neste år :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.