tirsdag 30. oktober 2012

Jeg har bestilt..

 

 

Nye gardiner til kjøkkent på Bergheim. Egentlig føler jeg meg litt “teit” som blogger om hva jeg har bestillt, og gardiner. Men pytt-pytt. jeg gleder meg veldig til de kommer.

 

IMG_7733 (507x640)

 

Jeg vil ikke ha to fag, slik det er nå. Det blir for “trangt” Jeg vil ha en lengde på hver side, og en kappe over. Gardinene er røde, men de skal ikke være reine julegardiner. Saken nå er at jeg må male hele kjøkkenet. Jeg hadde ikke tenkt det, for hele rommet skal totalrenoveres, men okergule vegger og rødrutete gardiner ?? Nei…

 

85-1683gs

 

De har billig hvit jotaplast-maling på Europris, så det blir nok helt klart en slags nødløsning i første omgang.

Det hvite bordet og stolene er solgt. Holder på å pusse på et bondebord. Og så har jeg kjøpt 5 pinnestoler som skal males i en rødfarge. det blir så fint atte.

Ha en riktig fin Tirsdag.

2 kommentarer:

  1. Føler det litt slik jeg også noen ganger.
    Vil egentlig ikke fokuser så mye på nye ting jeg kjøper, men så er det det med at delt glede er dobbel glede, og de mennene jeg bor sammen med ser ikke alltid samme gleden i slike ting, hehe.
    Tor det kjøkkenet ditt kommer til å bli flott med rødrutete gardiner. Det er jo det som passer best i gamle hus egentlig, og så blondegardiner i stua.
    Ønsker deg en riktig god dag, :)
    Nå må jeg gjøre meg i stand for å reise på jobb.

    SvarSlett
  2. Blir nok superfint :)) Har alltid likt rødrutete gardiner til jul jeg også. Har noen liggende på vent fra huset vi bodde i før, der hadde vi lyst kjøkken og gardinene passet perfekt. Her i vårt terrakottafargede kjøkken passer de slett ikke, men jeg har hatt dem oppe noen juler allikevel ;-)) Har tenkt¨på nødløsninger her av og til jeg også, men har alltid slått det fra meg igjen, kunne jo ha malt tapeten i påvente av utforing og ny panel og vinduer, får se om jeg gjøre det en gang ;-))

    Ha en fin kveld videre :))

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.