tirsdag 11. desember 2012

Miljøvennlige julegaver

 

 

Jeg kan jo ikke røpe hva som er inni, men innholdet er iallefall rene naturprodukter .Innpakningen er gråpapir med rødfargede papirbånd. Altså ingen glanspapir, glitter og fjas i år.

 

IMG_8388 (640x427)

Bildet er er dagens kalenderbilde i min adventserie på Facebook

Jeg hadde tenkt å knyte på noen billige julekuler, som jeg skulle skrive på, men det blir jo full skjærings, så for noen år siden kjøpte jeg papir merkelapper, og det tror jeg det må bli i år også.

 

IMG_8384

Begynner så smått å bli litt julestemning i huset. Det dufter av svibler og kongerøkelse, gløgg og pepperkake, sånn som det skal på denne tia.

(Egentlig skulle jeg skrevet om rehabillitering og funnet teori på det, men hvem gidder å kaste bort en verdifull fridag på skolearbeid ?? Så jeg rydder, vasker, pynter litt og blogger i stedet.)

Ha en fin førjulsdag.

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder hos deg ♥ Oser av julestemning.
    Fin, fin innpakning også. Likte båndet veldig godt. Nydelig rødfarge ♥

    Nyt dagen førjulsdagen. Kos deg masse - det er lov i desember :)

    SvarSlett
  2. Ja hvem kan tenke skolearbeid midt i førjulstida.
    Da må en jo gjøre det viktigste hehe
    Så flott du har pyntet på det gamle skapet. Nydelig.
    og gavene du har pakket inn var kjempefine. Har dessverre ikke vært så miljøbevist
    Men bruker ofte gråpapir med pynt på til innpakning.
    Ønsker deg ei fortsatt herlig førjulstid :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.