søndag 27. januar 2013

En liten sniktitt

 

Helt i mål kom vi ikke. Tak, vinduer og gulvlister må ha et strøk med hvit maling. Men jeg vil ha samme farge og det har vi ikke her, så det får vi vente med til neste gang.

 

IMG_8764

Adventstjerna har fått ny rolle og fungerer nå som lampe. Den henger i en krok fra taket i hjørnet av rommet.

Bildet bak stolen forstyrrer litt, men det står der for å skjule kontakten bak som ikke har fått dekslet skrudd på enda.

Jeg har også noen spenstige detaljer som jeg skal vise av ting jeg har funnet i huset. Stolen for eksempel, den sto her da vi kjøpte Bergheim. Det andre må vente til neste gang.

Vi har ikke nett her og må gå via mobiltelefonen, så det er dårlig med besøk fra meg, men TUSEN TAKK til dere som legger igjen hilsen og tar dere tid til å kommentere og komme med råd og tips.det setter vi veldig stor pris på.

Ha en fortsatt fin Søndag.

1 kommentar:

  1. Det interiøret, og fargene var bare helt nydelige.
    Tenkte faktisk ikke over at det var ei adventsstjerne.
    Syns det var en stilig lampe. Kjempeflott stol.
    Gleder meg til å se hva mer du har å vise oss av dine funn. Ønsker deg ei riktig god uke :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.