fredag 15. mars 2013

Da er det helg igjen.

 

 

Svar til Monica i forrige innlegg. Jeg studerer til Bachelor i Vernepleie og skal bli vernepleier / miljøterapeut. Har jobbet som hjelpepleier i vernepleie i mange år og har mange års erfaring i arbeid med menneskesker med funksjonsnedsettelser. Både innenfor psykisk helse og i miljøterapitjenesten.

Nå har jeg min siste praksis, og jeg valgte NAV fordi jeg aldri har jobbet fra den siden før. Det å jobbe med forvaltning har vært veldig interessant, men veldig hektisk og jeg lurer på om jeg er litt for makelig til å kunne tenke meg en jobb i et så hektisk miljø. Men artig har det vært.

 

IMG_5694

I helga er det tilbake til Bergheim, men det blir neppe gjort så mye arbeid. Skal i utgangspunktet bare hente skiene til vi skal på hytta i påsken.  Men litt oppgavejobbing tror jeg det blir. Skal ha med bøker og skolepc.

resten blir kos og avslapping og kanskje en tur eller to hvis forholdene tillater det.

Da ønsker jeg dere alle ei riktig god helg.

3 kommentarer:

  1. God helg til deg og dine.
    Klem

    SvarSlett
  2. Et herlig bilde.
    Den gramafonene din er bare så flott
    Og så har du pyntet så fint rundt den
    Ønsker deg ei herlig helg på Bergheim :)

    SvarSlett
  3. God helg til deg og dine :)

    Klem Monica

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.