fredag 7. juni 2013

Sommer og sommerjobb

 

 

Det er ikke lenge jeg kunne nyte noen fridager. En helg, så er det full fart i ny sommerjobb. Og det ser ut som jeg får endel vakter framover. Vi har ikke fått skikkelig nett enda, og jeg plages med å få lastet ned sidene deres. Er jeg heldig hender det jeg får det til enten en tidlig morgen eller sen kveld.

Og det er forferdelig tungvint…

 

IMG_9958 (640x427)

 

Men når man ikke roter rundt i alle de inspirerende bloggene, får man gjort praktiske ting innimellom. Den forrige eieren har laget “samtidskunst” på fjøsveggen. Spennende og kreativt ja, men vi vil jo at gården skal framstå mest mulig orginal, og da passet det ikke helt inn med våre intensjoner, så nå er det rød igjen. Pluss at veggen trengte maling uansett. Så den ble rød og fin igjen

 

_MG_9902 (640x427)

 

Jeg har gjort noe spennende ( og koselig ) på loftet. Bilder kommer om ikke så lenge. Jeg håper dere fortsatt er med meg selv om jeg er veldig stille når jeg en skjelden gang kommer inn på en blogg. Jeg håper virkelig vi får nett snart.

I helgen skal det males. Nyt sommeren.

 

IMG_9959 (640x427)

3 kommentarer:

  1. Kjedelig å ikke ha skikkelig nett. Men egentlig er det jo litt godt innimellom å ha god tid til
    andre ting, hehe. Hender det går litt mye tid
    ved dataen, tida går jo så fort mens en hopper fra blogg til blogg og koser seg.
    Lykke til med all jobbingen, både med huset og i sommerjobben :)

    SvarSlett
  2. For en flott plass! Er nok enig med deg at en låve skal være rød.
    Håper på mange innlegg fra deg og at nettet blir fikset. Jeg er avhengig. :)

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder.
    Kjedelig å ikke ha skikkelig nett. Kjenner jeg er litt spent på hvordan det blir på sommerhuset vårt.

    Fin kveld til deg!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.