fredag 16. august 2013

Jubileum på Gård og Grunn

 

 

 

Det nærmer seg et aldri så lite jubileum her på bloggen, og det må selvsagt feires.

images (1)

 

 

Bloggen kryper sakte opp mot -

 

50

 

følgere, og det er ikke så aller værst syns jeg.

At så mange har fulgt med på det vi holder på med i hus og heim er både rart, litt skummelt, men for det meste bare koselig.

Men ikke nok med det, det nærmer seg også

 

images

 

-besøkende !!

Dermed mine damer ( og herrer ) ligger det an til en liten feiring her på bloggen, med gaver og det hele. Hvordan det hele skal foregå kommer jeg tilbake til når jeg har nådd de runde tall.

Nå blir det et par ukers bloggpause ( tror jeg ) i forbindelse med samling på Høgskolen i Harstad. Og så får vi se hvor langt telleren har kommet til 1 september, da er jeg hjemme igjen.

6 kommentarer:

  1. Wow, det er ikke rent få heller! Gratulerer på forhånd!
    Takk for kommentar hos meg, så rart at dere også hadde det sånn? Kanskje det ikke er vanlig at det kommer epler hvert år i starten?
    Har tenkt tanken at det kanskje hadde noe med den regnfulle våren, men jeg ser jo at naboer har fullt med epler på sine trær.
    Mystisk.
    God tur til Harstad!

    SvarSlett
  2. Så flott da, Gleder meg. Gratulerer med mange besøk,
    Alltid koselig å sa at du har vært innom hos meg.
    Er noen en føler en får mer kontakt med enn andre.
    Ønsker deg et godt opphold på skolen
    Ha ei herlig hegl :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med flotte tall :)

    God tur og ha det så fint

    God helg klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Wow, flotte tall.
    Gratulerer på forskudd.

    Ha en fin fredag.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så flott, gratulerer.
    Dette blir spennande.

    God helg og lykke til med skulesamlinga, frå MarJE

    SvarSlett
  6. Nå har du 50. (",)
    Du har en trivelig blogg, har vært innom fra tid til annen i sommer, og stadig henta inspirasjon til egne prosjekter. Nå var det jo ei gylden anledning til å bli fast følger! (",)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.