lørdag 7. september 2013

Jubileum

 

Da har telleren passert 50 000 treff på bloggen, og jeg har nå 50 følgere. Det betyr et lite jubileun faktisk.

Min blogg blir ikke sponset, så jeg skal ut og skaffe fine premier til de som ønsker å delta. Deltagelsen er ganske enkel. Bortsett fra følger nr 50 som allerede har vunnet kommer det et innlegg der det kun er å legge igjen kommentar, så er du automatisk med.

Da er det bare å følge med. Innlegget for å delta kommer like om hjørnet.

 

IMG_0507

9 kommentarer:

  1. Ja det er litt spennende å se at så mange
    faktisk følger med på det en driver på med
    i det daglige. Gratulerer så langt.
    Ha en god dag :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer :) tenker på det at du har jo blogget lenge- har du hatt en annen blogg før denne ? Husker jo at du skiftet navn- men det var jo i min tid :)

    Artig å se at folk er innom det inspirerer og håper virkelig det skjer noe inne på Nib og at bidraget ditt vinner :)

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Så spennende.
    Gratulerer med flotte tall.

    SvarSlett
  4. Gratulerer! (",) (",)
    Det er jo alltid hyggelig at folk vil lese det man skriver. (",)

    SvarSlett
  5. Gratulerer. Jeg følger spent med ;)

    Cecilie

    SvarSlett
  6. Gratulerer med jubileum ! ;) Men det er ikkje så rart, for det er en veldig fin blogg du har her. Så nå legger eg meg også til som følger, så har du 51 ;) Lykke til videre, blir kjekt å følge deg !

    SvarSlett
  7. Gratulerer med flotte tall!!
    Gleder meg til å følge deg videre!
    Titti-klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.