lørdag 19. oktober 2013

Og vinnerne er…..

 

Petrine – Neders i havna:   Nille lot

Gårdsjenta:   Fjellhonning fra Majavatn

Åshild – Bestemors hage :  Rognebærgelè fra Vefsn

Astrid – Fjordheim:   Spesialkrydder fra Velfjorden

Maria – Min oldemors  hus:  Sjokolade fra Værøy og ekstra premie for følger nr 50

 

Gratulere alle sammen !!

Så hvis dere nå kan sende meg en mail med adresser til heimeron@gmail.com så  sender jeg gavene til uken. Jeg beklager forsinkelsen. Som et lite plaster på såret sender jeg med en bitte liten trøstepremie til alle sammen

Smiley, der blinker

Fortsatt god helg!!

 

_MG_0774 (640x427) (2)

3 kommentarer:

  1. Jeep, Hurra og takk til deg.
    Nå ble jeg glad. Og så en ekstra premie.
    Det setter en pris på vet du.
    Skal sende deg adr.
    Ha en herlig lørdag :)

    SvarSlett
  2. For et flott bilde:)Nydelige bilder du viser , og fin blogg:) Hadde vært koselig om du vil titte innom vår facebook side og trykke liker:) Da kan du se vårt utvalg av interiørvarer fra maange kjente interiørmerker hver eneste dag:) Ønsker deg en super koselig helg:) Klem klem fra Myrullpiken<3

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.