lørdag 16. august 2014

“ En god dag starter her “

 

 

 

Norske Interiør Blogger ( NIB ) har nå en ekstrautfordring og jeg rekker å kaste meg utpå igjen. Jeg har sagt det før, jeg har ikke et typisk “nib-interiør” men ved å bidra er man iallefall med å vise mangfoldet.

For meg starter dagen når jeg er ute av senga om kommer inn på et varmt, lunt og romslig bad. Det har vi fått til på Bergheim ved at vi tok et soverom i første etasje om gjorde det om til bad.

IMG_0742 (468x640)

 

Både for kreativitetens del og for å spare noen kroner lagde vi  baderomsinnredning av en gammel toalettkommode.

 

IMG_0743 (640x591)

 

Det er ganske beroligende å starte dagen i dette rommet, matrialene, fargene og lys som kan dempes gir en veldig myk start på dagen.

 

IMG_0744 (426x640)

 

Lysene er laget av sokler i krus som vi fant i fjøset og lyspærer fra Chlas Ohlson

En romslig dusjnisje med “et hav” av plass og en deilig tropisk-regn-dusj er godt å våkne til.

 

IMG_0748 (441x640)

 

og med en ekstra “sminkesone” kan man faktisk dele denne stunden med sin kjære. Slik kan altså en god dag starte her på Bergheim

 

IMG_0749 (589x640)

For flere bidrag, sjekk HER

6 kommentarer:

  1. Ett nydelig bad !! Må være herlig å starte dagen her !
    Fortsatt god helg !

    SvarSlett
  2. For et herlig bad :) Jeg elsket den tømmerveggen - det er så fint med gammelt tømmer.
    Lykke til i utfordringen, og god helg :)

    SvarSlett
  3. Det badet ditt er bare så fint. Lurt med gjenbruk av både toalettkommoden og soklene til lyspærene.
    Den flotte tæmmerveggen gjør også badet flott. Heier på deg.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Ja du har fått et skikkelig flott bad.
    Det vaskeservant skapet er bare så stilig.
    I tillegg til flere andre flotte detaljer
    Ønsker deg en flott søndag :)

    SvarSlett
  5. Du har et utrolig flott bad med sjel og herlig stemning. Krysser fingrene for deg :) Lykke til.

    Fortsatt god helg

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  6. Tommel opp for mangfold! Det er jo sånn man blir inspirert, når ikke alle har det helt likt :-) Veldig koselig bad har dere!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.