fredag 29. august 2014

Sommerkavalkade 2014 del 3

 

 

Da er det bare et par dager igjen av august, den siste sommermåneden og her kommer siste del av sommerkavalkaden.

 

IMG_0783 (640x561)

 

Sommerblomstene har slitt litt med tørke i år og er byttet ut med  mer høstlige planter. For å sikre lettvint tilgang til vann fylte jeg en sink balje med vann og satte plantene oppi så de fikk suge til seg mye og lenge. Smart idè som jeg skal ta med meg til neste sommer.

 

IMG_0760 (640x438)

 

Vi feiret en 50 årsdag, en 53 og en 76 årsdag  og her ligger folk og dyr slagne etter feiringen.

 

IMG_0739

 

Mamma og pappa kom og vi fikk verdifull hjelp med panelet på ytterveggen.

 

IMG_0778 (640x427)

 

og her inspiseres veggen ferdig oljet av bygningsjefen selv…

 

IMG_0789 (640x427)

 

Ingen tvil, når rognebæra rødmer er sommeren på hell.

 

IMG_2689 (640x412)

 

Endelig fikk vi båten på havet.

 

IMG_0843 (630x640)

 

Godværet fortsetter og jeg benytter meg av muligheten til å åpne kjøkkenvinduet. Fantastisk!! ja, for det var ikke sånn til å begynne med. og dette så jeg fram til i hele vinter.

 

IMG_0844 (640x468)

 

Man kan vel si at stua fortsatt er sommerlig men det ble lunt og godt med teppe på gulvet. Nå skal vi snart ta i mot høsten, håper den blir like fin som sommeren har vært. En fin høst gjør det lettere å gå mot vinter og mørketid.

 

Tusen takk for flotte kommentarer, jeg kommer tilbake til de om litt. Nå skal jeg arbeide en aftenvakt før fri lørdag og søndag.

Ha en fin siste august-helg.

1 kommentar:

  1. Den stua deres er så fin! Er på jakt etter en hel salong av rokokko/empire stil o.l.nå, det hadde passa perfekt :)

    Moro å se hvor mye dere har gjort i sommer :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.