mandag 1. oktober 2018

livstegn


Nå er det en god stund siden det skjedde noe her. Dessverre er jo blogging så godt som avviklet til fordel for andre sosiale medier. Jeg har ingen planer om å slutte enda, men det blir kanskje ikke så ofte. 
 Vi satte  jo opp et nybygg i fjor høst og til nå har vi gjort nesten ferdig et nytt soverom i 2 etg. I første etasje har vi støpt gulv og lagt ned vannrør til vannbåren gulvvarme. Det blir et ekstra soverom også i 1 etg pluss bod og ny gang.




Siden nystøpte betonggulv ikke er det mest flatterende å vise fram, og jeg allerede har vist soverommet i 2 etg, må det bli et bilde av stua og det nye salongbordet. Salongen er gammel, bordet er nytt, men det passet sammen på en måte likevel syns jeg. Ja faktisk ble jeg veldig fornøyd.

Jeg lurer også på om jeg holder på å bli minimalistisk, for jeg har tatt bort gardiner og ganske mye stæsj som sto rundt omkring. Men når hele huset mer eller mindre er et anleggsområde, har jeg kommet til at jo mindre stæsj, dess mindre rot. Om ikke annet så iallefall for en stund, liker jeg det. 

2 kommentarer:

  1. Så trivelig stue, med masse lys.
    Nydelig rom du viste i forrige innlegg,
    Godt du fortsetter med bloggingen,
    Fint å oppdage din blogg...

    Klem, Ida

    SvarSlett
  2. Det er jo deilig med alt lyset som slipper fritt inn når man dropper gardiner. :) Godt nytt år!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.