mandag 18. mars 2019

Sånn ble det



Jeg, som veldig mange andre har så godt som sluttet å blogge. Instagram og andre sosiale medier og app`er tar over. Litt syns for jeg syns blogg var en fantastisk kilde til inspirasjon. 
Man kunne lese litt hva blogginnehaveren tenkte, planer videre og før og etterbilde. Dette falt litt bort men-men, det er vel bare det man kaller utvikling.





Jeg endra stil i stua fra hard core antikk til litt mer moderne ved å bytte ut to møbler, salongbord og bokskap. Stua ble litt mer "luftig" det merket jeg med en gang. Jeg liker det godt, denne stilmixen. 




Hyllene fra Ikea fikk en runde med gullspray og passet bedre til bordet, ellers har jeg beholdt den gamle sofaen. Plutselig ble jo messing og gull innafor igjen og gamle lusestaker og andre "gullting" ble hentet inn i varmen igjen.


Nå venter vi på våren og på å få gjort ferdig påbegynte prosjekter utvendig. Det er mye kaos rundt om på Bergheim for tia da det er startet prosjekter over alt og ingen er ferdig. Så det blir sommerens aktiviteter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.