tirsdag 2. juli 2019

Linspire i gammelstua




Like over jul fikk jeg endelig bestilt meg min juleduk fra linspire.no. En duk i en helt fantastisk linkvalitet. Den er bare så deilig å ta på. Men selv om den er "julerød" passer den også fint som sommerduk og her  ble det skikkelig sommerstemning i gammelstua.






For anledningen dekket på med jordbær med fløte og likør til kaffen




Taket og veggene i sommerstua ble malt i vinter, men det er gamle hullete plater, så pent ble det ikke. Satser på en grundigere oppussing etterhvert.




Den gamle senga i hjørnet skal få ny farge og gulvet skal også males i en lys fin farge. Da tror jeg det blir bra. Men linduken pynter opp det gamle klaffbordet og med  lupiner i et norgesglass blir den fin sommerstemning til tross for at sommerværet glimrer med sitt fravær.



1 kommentar:

  1. Den minner meg om bestemors kjøkkenhåndduker. De var som oftest rødstripete, og det var ingen som tenkte at de bare skulle være framme til jul. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.