tirsdag 8. mars 2011

Bringebærrød Tirsdag

 

IMG_3287 (640x428)

Jeg så et bilde,  tror det var i en blogg.  Det var et lyst interiør med innslag av pasteller. Som kontrast til det hele sto en knall rød  (les: bringebørrød) stol. jeg falt pladask for fargevalgene og fikk akutt lyst på noe bringebærrødt.  Min kjære hjalp meg godt på veg.  Da jeg kom hjem etter seinvakt kl 22.30 i går kveld, sto denne herlige planten og ventet på meg.

 

IMG_3281 (640x481)

Sist lørdag var jeg på en lokal bruktbutikk her i området. Der fant jeg  denne gamle matboksen til utrolige 80 kroner. Lysestakene er nok av nyere dato, men jeg husker godt slike fra min barndom så de ble med hjem tiltenkt hytta. Men se på fargen !!  Yess ! bringeværrød. Det er også mulig disse blir stående framme så lenge den røde farsotten er i vigør.

 

IMG_3286 (640x546)   IMG_3284 (640x414)

Inni boksen ligger to etasjeskillere.  Jeg syns det var helt fantastisk å komme over disse tingene. I tillegg så jeg en herlig lyskrone, en retro brødboks i plast og en sånn hylle med små skuffer til å ha mel, sukker, krydder etc i. Også den i plast. Men noen kom meg i forkjøpet. Men tanken om å starte en blogghandel begynte smått å spire i meg. Men vi får se…

 

 

IMG_3282 (640x428) (2)

 

 

Da ønsker jeg alle en flott Tirsdag. Samtidig gratulerer jeg alle flotte bloggdamer med dagen.

 

Bjørkly

2 kommentarer:

  1. Fant bloggen din nå, flotte bilder og fint navn! Matboksen var utrolig fin. Vi har også en gammel, vindskeiv matboks med etasjer. Jeg pleier å bruke den til marsipan og sjokoladekonfekt til jul! Den er mørk, gyldenrød.. Men veldig enig i at bringebærrød er minst like nydelig!

    SvarSlett
  2. oi så fin matboks! en slik skulle jeg gjerne ha kommet over ja :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.