søndag 20. november 2011

Husker dere…...?

 

bord

…. dette bordet som min niese og jeg begynte å pusse på i sommer. Jeg har jo helt glemt å vise hvordan det ble.

IMG_5111 (452x640)     IMG_5113 (427x640)

 

Sånn ble det, Understellet ble malt eggehvitt mens bordplata ble kuttet i endene og høvlet. Foreløpig er plata ubehandlet. Så er det hjort….

Den lille hjorten til telys kjøpte jeg på Hadeland Glass. i sommer, mens hjorten på veggen ble funnet alene stakkarslig og bortgjemt på et tilbudstorg på Europris. Det var kjerlighet ved første blikk…..

IMG_5114 (640x595)

Pallebordet  er en liten pall som Herr Bjørkly fant på jobben. Han tok det med hjem. Vi pusset det og beiste det med panel lakk fra Jotun i fargen “Tørr-furu” Foreløpig fungerer det som blomsterbord, men kommer ikke gelt til sin rett. Så vi får se hva vi finner på med det etterhvert.

Så har vi startet de første juleforberedelsene her på Bjørkly, men det kommer jeg tilbake til i neste innlegg.

Ha en strålende Søndag.

1 kommentar:

  1. så fint det bordet du /dere har malt ble.
    flott plass til det og fine hjorter på og over.
    Likte godt det palleblomsterbordet ditt. Kjempefint.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.