torsdag 22. mars 2012

Gratulere !!

 

 

Da har vi holdt en liten avstemning her på bloggen. Syv stemmer totalt, pluss noen i kommentarfeltet. Resultatet ble at forslaget fra Tante Monica fikk flest stemmer. Ellers var det faktisk ganske jevnt, så da venter jeg bare på en adresse fra Monica, så får hun en liten overraskelse i posten.

 

IMG_5699 (473x640)

 

Så har jeg lovet bort lysestaken, som er kjøpt på Princess og ikke på Kid, som jeg har sagt i et tidligere innlegg. den skulle gå til en av de som la igjen kommentar. Jeg gjorde det enkelt ved å be Mr. Bjørkly om å si et tall mellom 1-5. Og han sa to.

 

IMG_5695

Kommentar nr to var fra Miss Mette.

GRATULERE !

Så vil jeg bare gjenta meg selv i at dette har vært kjempemoro. Kanskje gjør jeg det igjen en annen gang.

Jeg er litt forsinket med  innlegget om dette, men det er fordi jeg har vært syk. Nå er jeg forhåpentligvis på bedringens veg, får vi håpe.

I allefall… I dag har jeg hatt min kontaktlærer fra Høgskolen på praksisbesøk og fått godkjent praksisen. Da er det bare å jobbe videre, få ferdig oppgaven, som skal handle om miljøarbeid i institusjon og få mine 15 studiepoeng. Enda et skritt nermere autorsasjonen som Vernepleier.

Og med det….

Ha en fin kveld

4 kommentarer:

  1. Tusen takk, så koselig :)
    Har sendt deg mail, ha en
    fin kveld videre, klem fra
    Mette

    SvarSlett
  2. Å hadde jeg visst det skulle jeg stemt på min egen, hehe.
    Nei da. det var bare tull. Likte det bidraget best.
    Gratulerer så mye til begge vinnerene.
    Lykke til med videre studie
    Og fortsatt riktig god bedring.
    Ønsker deg også ei herlig helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg skulle kanskje skrevet det tydeligere, men det var fullt lov å stemme på sitt eget bidrag ;) men , men. det kommer kanskje flere slike "eventyr" her på bloggen ;) God helg Astrid

      Slett
  3. Så artig da, blir spennende å hente posten framover :))
    Har vært arig å følge med på dette, men fikk ikke med meg avstemninga da.
    Gratulerer med godkjent praksis :))

    God helg :))

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.