tirsdag 7. august 2012

Hvor ble den av….

 

 

…. sommeren ?

Vi er nå kommet godt igang med August. Og jeg må si at sommeren 2012, aldri ble sommer egentlig. Noen få dager i begynnelsen av Juli, men ellers har været vært grått og varmen uteblitt. Gjennomsnittstemperaturen tror jeg har ligget på rundt 11 grader.

 

IMG_6845

Bålpanna vi kjøpte billig på Claes Ohlsson er brukt en gang. Ellers har det vært mest vedfyring i ovnen inne. Stearinlys har blafret hele sommeren, så å komme i høststemning denne høsten blir vanskelig når man har vært det hele sommeren.

Som mange kanske allerede vet, så er jeg någet tilbakeholden angående give aways. jeg er nesten aldri med på noen. Og de jeg er med på er nøye utvalgt. Men her er en  Give away som jeg ønsker å være med på:

 

award missm

Miss Mette feirer sin bloggs 3 års dag, og feirer i den anledning  jubileet med en give away og flotte premier. Jeg håper jeg vinner settet fra Rosendahl, siden vi har begynt å samle på det.

Miss Mette har en flott blogg med masse flotte bilder og deilige oppskrifter. Så har hun en herlig liten hund som heter Bamse, som er utrolig fotogen. Miss mette bor også i Brønnøysund. Dette er en flott blogg som det er berdt å ta en titt på.

Da skal jeg ut å nyte en liten solstråle og 15 varmegrader. Er vel den beste sommerdagen på over en måned her nord….

 

Nyt dagen

2 kommentarer:

  1. Ja sommeren har vi ikke sett så mye til. Men vi hadde ei varm og fin uke i Danmark. Heldigvis.
    Er også meldt ganske bra her noen dager fremover nå. Håper det. Kroppen trenger litt varme.
    Lykke til med Give awaywn.

    SvarSlett
  2. Lite og skryt av denne sommern ja. Men i dag har det jo vært greit :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen hos meg. Takk for besøket og velkommen igjen.